Klantenservice

CONTACT

Frisbeezz.nl

www.shanghaidarts.nl

Ronnie Visser

Adres op aanvraag.

0646302439

info@shanghaidarts.nl

Garantietermijn:    
Mocht uw product defect raken, dan kunt u natuurlijk ook op ons rekenen. Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing met een minimum van 1 jaar. We hebben geen eigen reparatiedienst en laten defecte producten altijd herstellen door de leverancier of door een extern reparatiebedrijf.

Indien producten niet defect blijken kunnen onderzoekskosten in rekening worden gebracht. Retouren moeten altijd worden voorzien van kopie aankoopbewijs en duidelijke klachtomschrijving. Voor meer informatie kunt u ook onze faq pagina raadplegen.

Uitgesloten van garantie:    

- Speciaal bestelde artikelen
- Schade als gevolg van ondeugdelijk gebruik
- Vocht- of waterschade
- Verbruik artikelen (beperkte levens duur door actief gebruik)

 
Kosten:    
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening. Wij dragen de kosten van de retourzending van het gerepareerde of vervangende product. Indien producten niet defect blijken kunnen onderzoekskosten in rekening worden gebracht.

Bestellingen retourneren & ruilen

Mag ik mijn artikel(en) retourneren? 

  • Je hebt 14 dagen om aan te geven dat je wil retourneren. Als je meerdere artikelen in één keer besteld hebt, dan begint deze termijn te lopen nadat je het laatste artikel hebt ontvangen. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.
  • Het artikel is, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking.

Artikelen die je niet kunt retourneren:

  • Digitale cadeaubonnen
  • Fysieke cadeaubonnen.
  • Speciaal op verzoek bestelde artikelen (artikelen die wij niet op voorraad houden en speciaal besteld moeten worden)
  • Gedragen Kleding (Passen mag).
  • Speciale Limited Edition artikelen.

Mag ik mijn artikel(en) ruilen? 

Je mag binnen 14 dagen je artikel ruilen voor een nieuw exemplaar als het niet het juiste artikel is of als het incompleet, beschadigd of defect is. Mits de fout bij de winkel ligt.

Alle verkochte artikelen worden gecontrolleerd voordat het wordt verzonden

Moet ik betalen bij retourneren? 

Kosten voor het terugsturen zijn voor eigen rekening. 

Terugbetaling:

Na ontvangst van het teruggestuurde wordt binnen 14 dagen het geld terug gestort op de bij ons bekende rekening.

Indien een product defect bij u aankomt, of binnen de door de fabrikant vastgestelde garantie periode defect raakt, kunt u het product kostenloos naar ons retour sturen.

Spelregels Retourneren:

  • stuur het volledige product terug, dus inclusief alles wat u heeft mogen ontvangen
  • Voeg hierbij het originele factuur toe.
  • stuur de producten in een omdoos terug, plak nooit verzendstickers op de originele doos
  • het terugsturen van een product is voor uw rekening.
  • indien een product niet defect blijkt te zijn, kunnen er onderzoekskosten in rekening gebracht worden

In verband met andere werkzaamheden kan het zijn dat er niet direct opgenomen/gereageerd wordt.

Email wordt doorgaans binnen 2 dagen beantwoord.

Als de telefoon niet opgenomen wordt, spreek dan een bericht in en dan wordt u binnen een dag teruggebeld.

 

Aanbieding

Gastenboek

  • 05-07-2019 - Bedankt voor een snelle levering, helemaal blij lees meer
  • 21-05-2019 - Alles in goede staat ontvangen lees meer
  • 18-05-2019 - Stripalbums + boemerang snel en in goede staat ontvangen lees meer
Plaats een bericht
© 2017 - 2019 Frisbeezz.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel